پاکستان میں اب جلد ہی ‘ ہواوے اور ڈی ایف ایس کے’ کی پریمیم ہائبرڈ ایس یو وی،قیمت؟

پرنس ڈی ایف ایس کے نے کل اپنے آفیشل فیس بک پیج پر انکشاف کیا کہ ڈی ایف ایس کے اور ہواوے کے تعاون سے ایک اور نئی ایس یو وی تیار کی جارہی ہے ، اور یہ جلد ہی پاکستان کی سڑکوں پر دوڑے گی۔

Electronics giant Huawei Together with Seres (the EV division of DFSK), presented the first joint project at Auto…

Posted by Prince DFSK on Monday, April 26, 2021

نئی ایس یو وی چونکینگ سوکن انڈسٹری گروپ کی ملکیت والی ایک ای وی کمپنی ہے، جو ایک پریمیم سی سیگمنٹ کمپیکٹ کراس اوور ایس یو وی ہے، جس کا آغاز چین میں گوانگزو موٹر شو 2019 میں ہوا۔

ایس ایف 5 ایک ہائبرڈ ایس یو وی ہے جس میں دو پاور ٹرین اختیارات ہوسکتے ہیں۔ 2 پہیے والی ڈرائیو (2WD) آپشن جو ایک ہی الیکٹرک موٹر سے چلتا ہے ، اور آل وہیل ڈرائیو (AWD) آپشن دو الیکٹرک موٹرز کے ساتھ ہے۔

ڈرائیوون الیکٹرک موٹرز جو ہواوے کے ساتھ مل کر تیار کی گئیں ہیں ان میں ڈی ایف ایس کے ذریعہ 1.5 لیٹر 4 سلنڈر انجن لگا ہوا ہے جو بیٹری پیک کے لئے ثانوی طاقت کے ذریعہ کام کرتا ہے اور 116 ایچ پی بناتا ہے۔

ٹاپ اسپیکس AWD مختلف حالت میں دونوں الیکٹرک موٹرز اور انجن سے 551 HP اور 820 Nm کا ٹارک مل جاتا ہے۔ اس سے SF5 کو تقریبا 4. 4.7 سیکنڈ میں ایک اسٹینڈ اسٹیل سے 100 کلومیٹر فی گھنٹہ تک جانے کی اجازت دیتا ہے۔

صرف انجن کے ساتھ مل کر الیکٹرک موٹرز کی رینج 180 کلومیٹر ہے ، اور ایس ایف 5 کی مشترکہ رینج 1000 کلومیٹر سے زیادہ ہے جو اس پر منحصر ہے کہ گاڑی چلانے کے لحاظ سے مختلف ہوسکتی ہے۔

ایس یو وی کو پاکستان میں کب لانچ کیا جائے گا اور اس کے بارے میں تفصیلات ابھی تک سامنے نہیں آئیں۔ تاہم ، ایک پروڈکٹ کے طور پر جس کا مقصد ٹیسلا ماڈل وائی ، پولسٹر 2 ، جیگوار I-Pace ، آڈی ای ٹرون ، اور مرسڈیز بینز ای کیوسی جیسے پریمیم مارکیٹ کے کھلاڑیوں کا مقابلہ کرنا ہے، سستی نہیں ہونگی۔

چین میں ، ایس ایف 5 کی قیمت 278،000 یوآن (پاکستانی 6.65 ملین) سے شروع ہوتی ہے اور 458،000 یوآن (پاکستانی10.95 ملین) تک جاتی ہے ، جو ایک کمپیکٹ کراس اوور ایس یو وی کے لئے بھاری رقم ہے۔


  • Featured Content⭐


    24 گھنٹوں کے دوران 🔥


    From Our Blogs in last 24 hours 🔥


    >