عالمی سطح پر پاکستان کو بڑی کامیابی مل گئی

پاکستان کو عالمی سطح پر ایک بڑی کامیابی مل گئی ۔ وزیراعظم کے مشیر برائے تجارت و سرمایہ کاری عبد الرزاق داؤد نے عوام کو یہ خوشخبری سنائی ہے کہ پاکستان کو ورلڈ ٹریڈ آرگنازیشن کی ایک کمیٹی کا چیئرمین منتخب کر لیا گیا ہے۔

انہوں نے بتایا کہ پاکستان 2021 کے لیے کمیٹی آن ٹریڈ اینڈ ڈیویلپمنٹ کا چیئرمین منتخب کیا گیا ہے۔ اپنے ٹویٹ میں رزاق دائود نے بتایا کہ پاکستان کی قیادت میں یہ کمیٹی ترقی پذیر ممالک کے لئے تجارت اور سرمایہ کاری مواقع میں اضافے کے لئے کام کرے گی۔

انہوں نے کہا کہ کمیٹی آن ٹریڈ اینڈ ڈویلپمنٹ 1965 میں ترقی پذیر ممالک کی اقتصادی ترقی کیلئے تشکیل دی گئی تھی۔
دنیا کے ممالک کے درمیان تجارت کو فروغ دینے کے لیے 1948 میں جنرل اگریمنٹ آن ٹیرف اینڈ ٹریڈ قائم کیا گیا جسے 1995 میں ڈبلیو ٹی او کا نام دیا گیا۔

یہ دنیا کی سب سے بڑی اکنامل آرگنازیشن ہے جس کے 164 ممالک ممبر ہیں۔ ان ممالک کا دنیا کی تجارت میں 96 فیصد حصہ ہے۔ ڈبلیو ٹی او کا ہیڈکوارٹر جنیوا سوئٹزر لینڈ میں ہے۔

اس تنظیم کا مقصد دنیا کے ممالک کے درمیان تجارت کی راہ میں حائل رکاوٹیں دور کرنا ہے۔

  • Tell Razaq Daud to take this chairmanship up his backside. And tell him that name of the game is a growth in exports which he has failed in miserably. Despite some good numbers from the textile industry, our total exports are still lower than what they were in 2018 when PTI took over.


  • Featured Content⭐


    24 گھنٹوں کے دوران 🔥


    From Our Blogs in last 24 hours 🔥


    >