پنجاب کے 19 اضلاع کرونا سے پاک ہو چکے ہیں، ڈاکٹر یاسمین راشد

پنجاب کی وزیر صحت ڈاکٹر یاسمین راشد کا خبر رساں اداروں کے نمائندوں سے بات کرتے ہوئے کہنا تھا کہ پنجاب کے 19 اضلاع میں سے کرونا وائرس کا مکمل طور پر خاتمہ ہو گیا ہے، اب وہاں کرونا کا کوئی مریض باقی نہیں ہے۔

سیالکوٹ میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے شہر میں 200 بستروں پر نیا اسپتال قائم کرنے کا اعلان کیا، انہوں نے کہا کہ پروجیکٹ ساڑھے چار لاکھ روپے کی لاگت سے مکمل ہوگا، جس سے سیالکوٹ کی عوام کو ریلیف ملے گا۔ پنجاب میں کرونا وائرس کا پھیلاؤ اب ہمارے قابو میں ہے۔

ڈاکٹر یاسمین راشد نے اعلان کیا کہ رواں سال کے دوران صوبے بھر میں مزید 7 زچگی کے ہسپتال قائم کیے جائیں گے اور پی سی ون سے میٹرنٹی ہسپتال سیالکوٹ کے لئے منظوری دے دی گئی ہے، حکومت نے ڈاکٹروں ، نرسوں کی تنخواہوں میں اضافہ کیا ہے اور لوگوں کو 50 لاکھ صحت کارڈ جاری کیے ہیں۔

روزانہ کورونا وائرس کے معاملات کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، وزیر صحت پنجاب نے کہا کہ صوبہ میں پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران 203 نئے کیس رپورٹ ہوئے ہیں، جس سے پنجاب میں کوڈ 19 کے کیسز کی تعداد 92،655 ہو گئی ہے۔ انہوں نے مزید بتایا کہ پنجاب میں مزید وائرس سے پانچ افراد کی اموات کی اطلاع ملی ہے ، جس سے پنجاب میں اموات کی مجموعی تعداد 2،138 ہوگئی ہے۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سنٹر (این سی او سی) کے جاری کردہ تازہ ترین اعدادوشمار کے مطابق ، پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران وائرس کی وجہ سے 32 افراد کی ہلاکت کی اطلاع ملی ہے۔جس کے بعد اموات کی ملک گیر تعداد 5،924 تک پہنچ گئی ہے، اس کے علاوہ ملک میں اب تک 246،131 کرونا کے مریض صحت یاب ہوچکے ہیں۔

  • 36 میں سے 19 اضلاع کورونا سے صاف ھیں لکن کیا کفر کی خوشنودی کےلیۓ لاک ڈاؤن ختم نہیں کرارہے؟ غریب عوام کے حلقوں سے بھی نوالے چھین لینا چاھتے ھو؟1ور کتنا عوام کو ذلیل و پریشان کرنا باقی ہے؟


  • Featured Content⭐


    24 گھنٹوں کے دوران 🔥


    From Our Blogs in last 24 hours 🔥


    >