پاکستان یواے ای کی امداد کا فائدہ اٹھانے والے ملکوں میں آٹھویں نمبر پر

Pakistan UAE

پاکستان کے لئے 251 ملین درہم کی امداد، پاکستان امارات کی امداد کا فائدہ اٹھانے والے ملکوں میں آٹھویں نمبر پر،

متحدہ عرب امارات نے حال ہی میں پاکستان کے لئے 251 ملین درہم کی امداد کی توثیق کی ہے

متحدہ عرب امارات کی حکومت کی جاری کردہ رپورٹ کے مطابق
متحدہ عرب امارات نے گذشتہ سال ڈی بی 28 ارب سے زیادہ کی بین الاقوامی امداد تقسیم کی تھی۔ پاکستان آٹھویں نمبر پر سب سے زیادہ حمایت یافتہ ملک تھا۔

پاکستان کو 255.10 ملین کی امدادی امدادمتحدہ عرب امارات نے فراہم کی جو پانچ سالوں میں سب سے زیادہ ہے۔

ابو ظہبی میں متحدہ عرب امارات کی وزارت برائے امور خارجہ اور بین الاقوامی تعاون نے رواں ماہ کے اوائل میں جاری کی جانے والی بین الاقوامی امدادی رپورٹ کے اقتباسات میں بتایا ہے کہ متحدہ عرب امارات سے پاکستان کو کل غیر ملکی امداد کی ترسیلات 2013 کے بعد سے 1.1 بلین ڈالر رہی ہیں۔

رپورٹ میں مزید کہا گیا کہ متحدہ عرب امارات کی جانب سے دی جانے والی امداد میں مسلسل چھٹے سال اقوام متحدہ کی سفارشات سے تجاوز کیا گیا ، جس میں ڈونر ممالک کی مجموعی قومی آمدنی (جی این آئی) کے 0.7 فیصد کے اہداف کو پیچھے چھوڑ دیا گیا۔

ڈی ایچ 28.62 بلین ($ 7.79 بلین) اعداد و شمار 2018 کے متحدہ عرب امارات کے جی این آئی کے 0.93 فیصد ہیں۔

دوسری طرف پاکستان کے وزیر مملکت برائے صحت ، ڈاکٹر ظفر مرزا نے اپنے بیان میں کہا کہ ، “متحدہ عرب امارات پاکستان کا ایک بہت اچھا اور وقت آزمائشی دوست ہے ، خاص طور پر [چونکہ] وہ ترقیاتی شعبے اور صحت کے شعبے میں پاکستان کا ساتھ دے رہے ہیں۔

ڈاکٹر مرزا نے متحدہ عرب امارات کو “ہر شعبے میں ان کی حمایت” پر شکریہ ادا کیا ، انہوں نے مزید کہا کہ بڑھتی ہوئی امداد “پاکستان پر ان کے اعتماد” کی عکاسی کرتی ہے۔


24 گھنٹوں کے دوران 🔥

View More

From Our Blogs in last 24 hours 🔥

View More

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept

>