پی آئی اے کا 10 خصوصی پروازوں کے شیڈول کا اعلان

قومی ایئر لائنز پی آئی نے دس خصوصی پروازوں کے شیڈول کا اعلان کردیا ہے ۔۔ شیڈول کے مطابق پاکستان انٹرنیشنل ایئرلائنز  چار اپریل سے دس اپریل تک  اپنی دس  پروازوں کو برطانیہ اور کینیڈا کیلئے آپریٹ کرے گی۔

ذرائع کے مطابق قومی پرچم کیریئر کے ذریعہ طے شدہ 10 پروازوں میں سے ، پی آئی اے کی چار پروازیں پاکستان میں پھنسے برطانوی شہریوں کے لئے مختص کی گئی ہیں۔ ان مسافروں میں 500 سے زیادہ برطانوی شہری شامل ہیں۔۔چار پروازوں میں سے ایک اسلام آباد سے مانچسٹر کے لئے اور دوسری لندن کے لئے 4 اپریل کو روانہ ہوگی ، جبکہ دو دیگر پروازیں 5 اپریل کو اسلام آباد سے مانچسٹر اور برمنگھم کے لئے شیڈول کی گئی ہیں۔

ویڈیو پیغام میں پاکستان میں برطانوی ہائی کمشنر ڈاکٹر کرسچن ٹرنر نے کہا کہ برطانوی حکام برطانیہ کے شہریوں کی واپسی کے لئے ہر ممکن کوشش کر رہے ہیں۔ شہریوں کی واپسی اولین ترجیح ہے، جس کیلئے حکومت پاکستان اور ایئر لائنز کے ساتھ رابطے میں ہیں۔۔

دوسری جانب پرواز کے شیڈول کے مطابق ، 7 اپریل کو ، پی آئی اے تین پروازیں چلائے گی – ایک اسلام آباد سے لندن ، دوسری اسلام آباد سے مانچسٹر اور تیسری لاہور سے ٹورنٹو جائے گی۔
8 اپریل کو تین پروازیں ، ایک اسلام آباد سے مانچسٹر ، دوسری پرواز اسلام آباد سے ٹورنٹو اور تیسری پرواز لاہور سے لندن کے لئے چلائی جائے گی۔

9 اپریل کو ، پی آئی اے کی ایک پرواز اسلام آباد سے مانچسٹر جانے والی ہے ،دوسری اسلام آباد سے لندن اور تیسری اسلام آباد سے مانچسٹر جائے گی۔ گیارہ اپریل سے بین الاقوامی پروازوں کا شیڈول تیار ہونا ابھی باقی ہے۔

پی آئی اے کے ترجمان عبد اللہ حفیظ نے بتایا کہ دو خصوصی پروازیں ، ایک پی کے 789 جہاز میں سوار 264 مسافروں سے ٹورنٹو کے لئے لاہور سے روانہ ہوگئیں ، جبکہ دوسری پرواز پی کے 781 جمعرات کے روز کراچی سے ٹورنٹو کے لئے روانہ ہوئی۔ یہ پروازیں قومی پرچم کیریئر کے ذریعے اعلان کردہ دس  پروازوں کا حصہ نہیں ہیں۔۔

پروازوں کی روانگی سے قبل  تمام مسافروں کی اسکیننگ اور ان کے سامان کو ڈی انفیکشن کیا گیا ۔۔  ہوائی اڈوں پر پی آئی اے کے اعلی حکام بھی موجود تھے۔ انہوں نے بتایا کہ یہ دونوں طیارے بنا مسافروں کے کینیڈا سے اسلام آباد واپس آجائیں گے۔

اس سے قبل پی آئی اے کی خصوصی پرواز پی کے 853 اسلام آباد سے بیجنگ تک طبی سامان لانے کے لئے جمعرات کے روز 52 ٹن طبی سامان لے کر واپس آئی ، جس میں ماسک ، ٹیسٹنگ کٹس اور دیگر ضروری طبی سے متعلق سامان شامل ہیں۔

 پاکستان میں کورونا وائرس  سے نمٹنے کے لئے متحدہ عرب امارات سے طبی سامان کی پہلی کھیپ بدھ کے روز خصوصی طیارے پر اسلام آباد پہنچی اور مزید طبی کھیپ جلد متحدہ عرب امارات سے پہنچنے والی ہے

OR comment as anonymous below

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے


24 گھنٹوں کے دوران 🔥

View More

From Our Blogs in last 24 hours 🔥

View More