سبق یاد نہ ہونے پر سفاک قاری نے 5 سالہ بچے کو مار مار کر جان لے لی

سبق یاد نہ ہونے پر درندہ صفت مولوی نے 5 سالہ بچے کو مار مار کر جان لے لی

سابق رکن اسمبلی ارم عظیم فاروقی نے ایک ویڈیو شیئر کی جس میں پنڈی بھٹیاں ایک مدرسے کے قاری کو طالبعلم پر بیہمانہ تشدد کرتے دیکھا جا سکتا ہے کہ کس طرح وہ ظالم قاری معصوم بچے پر تب تک تشدد کرتا رہتا ہے جب تک وہ ادھ موئی حالت کو نہیں پہنچ جاتا۔

ارم عظیم فاروقی نے لکھا کہ ایک یتیم بچے کی سبق یاد نہ ہونے کی وجہ سے درندہ صفت مولوی نے مار مار کر یتیم بچے کی جان لے لی۔ بچے کی بیوہ والدہ نے کہا ہے کہ میرا بیٹا پچھلے 3 روز سے بہت بیمار تھا جیسے ہی کچھ ٹھیک ہوا تو مجھے کہا امی میں آج مدرسے جاؤں گا وگرنہ استاد صاحب بہت ڈانٹتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ اس بچے کی ماں کہتی ہیں کہ میں نے روانہ کیا ابھی مشکل سے ایک گھنٹہ ہی گزرا ہوگا ساتھ والے گھر کا ایک بچہ مدرسے سے بھاگتا ہوا آیا اور کہا کہ آپ کے بیٹے کو استاد نے بہت مارا ہے مجھے استاد نے کہا ہے کہ جاؤ اس کی ماں کو بلا لاؤ یہ بہانہ کر رہا ہے۔

اس بچے کی ماں کا مزید کہنا تھا کہ جب میں وہاں بھاگتی ہوئی پہنچی تو میرا بچہ مجھے زمین پر پڑا ہوا ملا جب میں نے اس کی کمر پر ہاتھ رکھ کر اٹھانے کی کوشش کی تو میرے ہاتھ گیلے ہونے لگے کمر سے کپڑا ہٹایا تو بچے کی کمر خون سے لت پت تھی۔

بیوہ ماں کے پیروں تلے سے زمین نکل گئی، ہائے افسوس میرا ایک ہی بچہ تھا اور وہ بھی ظالم انسان نے بے رحمی سے قتل کردیا۔ بےیارومددگا ماں نے حکام بالا سے انصاف کی اپیل کی۔ ماں کے مدعی بننے پر علاقے کے بااثر شخص نے صلح کے لیے اس خاتون کو دھمکی دی کہ چپ چاپ صلح نامہ پر دستخط کردو۔

ارم عظیم نے مزید لکھا کہ حکام اس ظالمانہ تشدد کا نوٹس لے کر ظالموں کو کیفرکردار تک پہنچایا جائے، انہوں نے سوشل میڈیا پر لوگوں سے یتیم کا ہیش ٹیگ چلانے کے لیے بھی اپیل کی ہے۔

  • ایسے اسلام پے ایسے قرآن پے ایسے محمد پے پیشاب کرتا ھوں ۔ بہن چودو مادر چودو مسلمانوں تمھاری ماں نوں لن ۔ محمد خود بہن چود جھوٹا نبی تھا

    • اسلام تشدد سے منع کرتا ھے ۔ یہ استاد غلط ہے جو بچے پر تشدد کر رہا ھے ۔ اسے اسکی سزا ملے گی ۔ دنیا اور آخرت میں بھی۔ تم اسلام کے بارے میں اور نا ہی ہمارے پیارے نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کے بارے میں کھچ جانتے ہو ۔ اپنی زبان کو لگام دو ۔ پاکستان میں جو یا دنیا کے کسی کونے میں ۔ تمہیں کوئ حق نہیں کہ اسلام اور نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کی شان می گستاخی کرو ۔ تمہیں بھی اسکی سزا ملے گی ۔ انشااللہ

  • اس مادر چود جھوٹے مذھب پے پابندی لگنی چاھۓ ۔ محمد خود تو بچیوں کو چودتا تھا ، رنڈی کا بچہ ، اس کی ماں رنڈی تھی ۔ یہ بہن چود اپنے باپ نہی اپنے دادا کے لن سے پیدا ھوا تھا ۔ کتی کا بچہ تھا محمد

    • You have a lot of nerve … you SOB. There is no difference between this a##hole who is a criminal and you. Why don’t you go and eff yourself … and stop your filthy comments about my religion. … Moron.

    • بات کنفرم ھے کہ تم، خالص حرامی ھو. اپنا ڈی این اے کروا لو اگر تمہاری ماں پر کوئی دوسرا نہ چڑھا ھوا تو مجھے گولی مار دینا. یہ قدرت کا فیصلہ ھے کہ گستاخی کرنے والا صرف وہی ھوگا جو پکا حرامزادہ ھوگا. جس کی ماں کم از کم کم از کم چار سو لوگوں سے روزانہ چداتی ھوگی.

  • بات کنفرم ھے کہ تم سب جو اسلام کی گستاخی کر رہے ہو تم سب کے سب خالص حرامی ھو. اپنا ڈی این اے کروا لو اگر تمہاری ماں پر کوئی دوسرا نہ چڑھا ھوا تو مجھے گولی مار دینا. یہ قدرت کا فیصلہ ھے کہ گستاخی کرنے والا صرف وہی ھوگا جو پکا حرامزادہ ھوگا. جس کی ماں کم از کم کم از کم چار سو لوگوں سے روزانہ چداتی ھوگی.


  • Featured Content⭐


    24 گھنٹوں کے دوران 🔥


    From Our Blogs in last 24 hours 🔥


    >