سابق بھارتی آرمی چیف اور سبرامنیم سوامی کی پاکستان کو توڑنے کی گیدڑ بھبکیاں

سابق بھارتی آرمی چیف اور سبرامنیم سوامی کی پاکستان کو توڑنے کی گیدڑ بھبکیاں

ہمیشہ کی طرح ایک بار پھر سابق بھارتی آرمی چیف اور سبرامنیم سوامی کی جانب سے پاکستان کو توڑنے کی کھلم کھلا دھمکیاں دی جانے لگیں، جس میں انہوں نے پاکستان کو اندرونی معاملات میں الجھانے اور اس کو توڑنے کے خیالات کا اظہار کیا ہے۔

سابق بھارتی آرمی چیف کا ٹی وی پر ایک تقریب کے دوران خطاب کرتے ہوئے کہنا تھا کہ اگر ہم پاکستان کی اندرونی  تحریکوں میں تیل پھینک دیتے ہیں جب وہ ہمارے ملک میں کررہے ہیں تو ہمیں یہ کرنے سے کس نے روکا ہے، جب ہم ایسا کریں گے تو پاکستانی فوج یقینی طور پر اپنے اندرونی معاملات کو دیکھے گی نہ کہ کشمیر میں کیا ہو رہا ہے یا سرحد پر کیا ہو رہا ہے۔

دوسری جانب سبرامنیم سوامی کا میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھا کہ ہم نے سندھی، بلوچی اور پختونوں کو گمراہ کرکے آپس میں لڑانا ہے اور ہم اسی حکمت عملی پر آگے بڑھتے ہوئے پاکستان کو توڑیں گے۔

اجیت دول کا  اپنی کبھی نہ پوری ہونے والی خواہش کا اظہار کرتے ہوئے کہنا تھا کہ ہمیں پاکستان کے چار ٹکڑے کرنے کے لئے تیاری کرنی چاہیے، ہم نے بلوچستان کو پاکستان سے الگ کر کے بھارت کا حصہ قرار دینا ہے، اسی طرح سندھ اور خیبرپختونخوا کو بھی پاکستان سے الگ کر کے بھارت کا حصہ بنانا ہے۔

  • But Mr. Subraminan, the caveat is that you have already been castrated by Khan, while China is offering the finishing touch. So the likelihood is that Khan will be the first Mughal emperor of greater Pakistan in the 21th century.

  • India DOESN’t even recognize Sikhism as a separate religion. They call it a CULT OF HINDUISM! They have these singhs & sardars in army only to be sacrificed at the border. SAD….. one more thing MODI RSS RAW HINDUS UP YOURS for spilling Kashmiri & all muslim blood in India.


  • Featured Content⭐


    24 گھنٹوں کے دوران 🔥


    From Our Blogs in last 24 hours 🔥


    >