اسلام مخالف جھوٹے دعوے،احمدیہ ویب سائٹ بلاک کردی گئی

اسلام مخالف جھوٹے دعوے،احمدیہ کمیونٹی کی ویب سائٹ بلاک کردی گئی

پی ٹی اے نے اسلام مخالف جھوٹے دعوؤں پر احمدیہ ویب سائٹ بلاک کردی، پاکستان ٹیلی مواصلات اتھارٹی نے ملک بھر میں ویب سائٹ ‘www.trueislam.com’ کو بلاک کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی اے نے ویب سائٹ سے غیر قانونی آن لائن مواد ہٹانے کے لئے ویب سائٹ کے منتظم سے رجوع کیا تھا ، جس میں آئین پاکستان کے آرٹیکل 260 (3) اور آرٹیکل 31 کے تحت پاکستان پینل کوڈ کی دفعہ 295-A ، 298-B ، اور 298-C کی خلاف ورزی کی گئی تھی۔

غیر قانونی آن لائن مواد (طریقہ کار ، نگرانی ، اور حفاظت گارڈ) ، قواعد ، 2020 کے تحت غیرقانونی مواد کو ہٹانے کی دفعات کے مطابق ویب سائٹ کے منتظم کو غیر قانونی مواد کو ہٹانے کی ہدایت کی گئی تھی،پلیٹ فارم کو اتھارٹی کے سامنے اپنی حیثیت کی وضاحت کرنے کا بھی موقع فراہم کیا گیا ، لیکن منتظم نے نوٹس نہیں لیا جس پر ویب سائٹ بند کردی گئی۔

معاملے کی حساسیت کو دیکھتے ہوئے پی ٹی اے نے الیکٹرانک جرائم کی روک تھام ایکٹ 2016اور رولز کے تحت دیئے گئے اختیارات کے استعمال میں پاکستان میں ناظرین کے لئے ویب سائٹ ‘www.trueislam.com’ کو بند کیا گیا ہے جوپاکستان کے قانون کے مطابق ہے۔

جماعت احمدیہ کی ویب سائٹ کے منتظم حارث ظفر نے ایسوسی ایٹڈ پریس کو بتایا کہ پاکستان کی ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی نے اس ماہ کے آغاز پر انہیں اور ان کے ساتھی امجد محمود خان کو ایک قانونی نوٹس بھیجا، جس میں مطالبہ کیا گیا کہ اس ویب سائٹ کو بند کر دیا جائے۔ دونوں منتظمین امریکا میں مقیم ہیں،پاکستانی پارلیمان نے انیس سو چوہتر میں احمدیوں کو اسلام کے دائرے سے خارج کر دیا تھا۔

دوسری جانب پی ٹی اے نے اپنے اعلامیہ میں گوگل اور وکی پیڈیا کو پلیٹ فارمز کے ذریعے گستاخانہ مواد پھیلانے کے معاملے پر نوٹس جاری کردیئے ہیں،پی ٹی اے کا یہ اقدام احمدیہ کمیونٹی کی جانب سے گوگل پلے اسٹور پر قرآن پاک کا غیر مستند ورژن اپ لوڈ کرنے اورموجودہ خلیفہ اسلام” سے متعلق گمراہ کن سرچ رزلٹس کے حوالے سے موصول ہونے والی شکایات کے بعد کیا گیا ہے۔

غیر قانونی آن لائن مواد کو ہٹانے اور بلاک کرنے (طریقہ کار، نگرانی اور حفاظتی اقدامات) قواعد 2020 کے تحت جاری کیے گئے ہیں تاکہ ریگولیٹر کی جانب سے کسی بھی قانونی کارروائی سے بچنے کیلئے گستاخانہ مواد کوفوراً ہٹادیا جائے۔

پیغمبر اسلام کے گستاخانہ خاکوں کی موجودگی اور وکی پیڈیا پر شائع کردہ مضامین کے ذریعے گمراہ کن، غلط، فریب اور دھوکہ دہی پر مبنی معلومات سے متعلق شکایات بھی موصول ہوئیں، جن میں مرزا مسرور احمد کو ایک مسلمان کی حیثیت سے پیش کیا گیا۔

اسلام مخالف جھوٹے دعوے،احمدیہ کمیونٹی کی ویب سائٹ بلاک کردی گئی

وکی پیڈیا کو بھیجے گئے نوٹس میں کہا گیا کہ کسی بھی قانونی کارروائی سے بچتے ہوئے گستاخانہ مواد کوفوری طورپر ہٹا دیا جائے، متعلقہ پلیٹ فارمز کی جانب سے عدم تعمیل کی صورت میں پی ٹی اے پریوینشن آف الیکٹرانک کرائم ایکٹ 2016 (پی ای سی اے)اور قواعد 2020 کے تحت مزید کارروائی کر سکتا ہے۔

  • میں نے ابھی ابھی چیک کیا ہے ویب سائیٹ کھل گئی ہے لگتا ہے پی ٹی اے کے پاس اتنی کپیسٹی ہی نہیں کہ کسی ویب سائیٹ کو مکمل بلاک کرسکے
    ویسے بھی پی ٹی اے کے اس اقدام سے ویب سائیت کی زیادہ پبلسٹی ہوی ہے خود میں نے یہ خبر پڑھنے کے بعد ویب کھولی ہے، اس خبر کے بعد ہزاروں لوگ پراکسیزکے ذریعے اس کو کھول رہے ہیں اس اقدام سے الٹا ویب سائیٹ کو فائدہ ہوا ہے، بے وقوف حکومت کو ویب سائیٹ بین کرنے کی بجاے انکو جواب دینا چاہئے

    • wah r y bara active hy tu yahan bhe maryum nani ke team ky paltu ….. yahan bhe hukumat mukhalif shru. aawain kuch bhe ..

      bhai tum logo ka khail khatam ho chuka hy, social media ke jang tum log kub ke haar chukay ho, social media paysay sy nahi jeet saktay, jao pasmanda ilaqo ky gareeb jahil logo sy vote mago or bolo vote ko izzat do lolz ;P

    • قادیانی دنیا کے بدترین کافر ہیں قادیانیوں کے تمام اکاؤنٹ بلاک کیا جائے ان کے ساتھ کسی قسم کا نرمی نہ کیا جائے ان کے ساتھ نرمی کرنا اسلام کے کے ساتھ غداری ہیں جو بھی قادیانیوں کا یار ہیں وہ پاکستان کا بھی غدار ہے اور اسلام کا بھی غدار ہے

  • Kadiani religion followers should call their book by another name if they want to change the text. AND they should be callig themselves another name since they have been declared Non-Muslims. Is it possible for a Christian to say I do not believe in Christ but I am Christian? It is only ethically correct.


  • Featured Content⭐


    24 گھنٹوں کے دوران 🔥


    From Our Blogs in last 24 hours 🔥


    >