کل پارلیمنٹ لاجز کو بنکرز میں تبدیل کردیا گیا، مریم نواز

مسلم لیگ ن کی رہنما مریم نواز شریف نے کہا ہے کہ کل پارلیمنٹ لاجز کو بنکرز میں تبدیل کرکے آنے جانے والے راستوں پر پہرے لگادیئے گئے تھے۔

اسلام آباد میں پیپلزپارٹی کی قیادت کے ہمراہ پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز شریف نے کہا کہ کل حکومت نے اپنے 16 اراکین اسمبلی کے ساتھ اپنا ایک ایک رکن تعینات کیا جو ان کے فلیٹس میں بھی موجود رہے۔

مریم نواز شریف نے کہا کہ چوہدری سرور اور دیگر لوگ اراکین اسمبلی کے کمروں کے دروازے کھٹکھٹا کر تسلی کررہے تھے کہ اراکین اسمبلی اند ر ہی ہیں نہ کہیں چلے تو نہیں گئے۔

انہوں نے مزید کہا کہ اراکین اسمبلی کے موبائل فونز بھی بند کردیئے گئے ، جیسے ڈسکہ میں ضمنی انتخابات کے بعد غائب ہونےوالے پریزائڈنگ آفیسرز کے موبائل بند ہوگئے تھے ویسے ہی اچانک کل تحریک انصاف کے اپنے اراکین اسمبلی کے فونز بھی بند ہوگئے۔

واضح رہے کہ وزیراعظم عمران خان نے آج پارلیمنٹ کے اجلاس کے دوران اراکین پارلیمنٹ سے اعتماد کا ووٹ لیا ہے ، اپوزیشن اتحاد پی ڈی ایم نے اس اجلاس کا مکمل طور پر بائیکاٹ کیا تھا مگر وزیراعظم اس کے باوجود 178 اراکین کا ووٹ لینے میں کامیاب ہوگئے۔

  • ناننی ٤٢٠ کو جیل سامنے نظر ا رہی ہے
    جتنے مجرے اس نے ڈیزل کو ساتھ ملا کے کرنے تھے
    کر کے دیکھ لیا اب شکست خوردہ آواز میں بین کر رہی ہے-
    آواز سے لگتا ہے بات نہیں بین کر رہی ہو

  • گشتی فراری کو امید تھی کہ بنکر میں نہیں گیرج میں بدلا جائے گا مگر گشتی فراری کی امیدوں پر پانی پھر گیا وہ بھی برفیلا

  • آ ج گشتی فراری نے کہا کہ ان کے لئے رانا ثنا اللہ ہی کافی ہے
    بات تو سچ ہے کیونکہ رانا ثنا اللہ۔ نے ہی پریس کانفرنس میں اعلانیہ بتایا تھا کہ نواز شریف بٹ کی بیوی اور بیٹی مریم نواز شریف نواز شریف کے نوکر اور۔ چوکیدار کیپٹن۔ صفدر اعوان کے ساتھ مونہہ کالا کرتی ہیں۔ اس نے ہی یہ بتایا تھا کہُ کیپٹن۔ صفدر اتنا حرامی کنجر اور بے غیرت خاندان کا حرامی نطفہ ہے کہ وہ نواز شریف بٹ کی بیوی اور بیٹی۔ مریم نواز شریف کے ساتھ بد کاری حرام کاری اور زنا کاری کرتا ہے اور آدی رانے ثنا نے بتایا تھا کئ یہ حرامُ زادہ۔ بے غیرت کنجر کیپٹن صفدر اعوان اپنی ماں جیسی ساس کے ساتھ مونہہ کالا کرتا ہے۔ اور مہا حرامی ہونے کی وجہ سے دونوں ماں بیٹیوں کے ساتھ ڈبل شفٹ لگاتا ہے اور یہ بات اس نے آ ن ریکارڈ بولی۔ اور اگر جھوٹ ہوتی تو رانا ثنا جیل میں ہوتا کبھی بھی نواز شریف۔ بٹ کی پارٹی کا نائب صدر اور وزیر۔ قانون نہ ہوتا

  • سب سے پہلے میرے قائد مخ تڑم مولانا فضل الرحمن صاحب کو سینیٹ کی سیٹ پیش کی جانی چاہیے تاکہ وہ اقتدار کے ایوانوں میں پہنچ کر سکھ کا سانس لیں اور ان کی اکھڑتی ہوئی سانسیں بحال ہوں . جان لو گے کیا بچے کی !====

  • Jani teray liye GARAGE bana daingay jahan hamaray KAPTAN ne overtime lagwaya tha baqool RANA MUCHUR ke…. 😉
    tujhay bari pari hai PTI ke minister ke phones off honay ki, KAPTAN QATRI buhut hain na aur LORAY kion dalna chahti hai apnay andar… GARAGE BANGER


  • Featured Content⭐


    24 گھنٹوں کے دوران 🔥


    From Our Blogs in last 24 hours 🔥


    >