وزیراعظم کےسعودیہ میں پرتپاک استقبال کیلئے جامنی کارپٹ کا استعمال،ماجرا کیا ہے؟

وزیراعظم کےسعودیہ میں پرتپاک استقبال کیلئے جامنی کارپٹ کا استعمال،ماجرا کیا ہے؟

سعودیہ عرب نے اعلان کیا ہے کہ وہ اپنے معزز مہمانوں کے دوروں کے لئے سرخ رنگ سے دستبردار ہو رہا ہے اور اس کے بجائے جامنی رنگ کے قالینوں کا انتخاب کررہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اس فیصلے کا اعلان وزارت ثقافت نے کیا تھا ، جس نے رسمی طریقہ کار میں تبدیلی کو سعودی عرب میں  پھیلے ہوئے جامنی رنگ کے پودوں سے مربوط کیا تھا۔ مملکت نے کہا کہ رسمی قالینوں کے لئے لاوینڈر کو نئے رنگ کے طور پر منتخب کرنے کے فیصلے سے سعودی قومی شناخت اور مملکت کی مہمان نوازی کی عکاسی ہوتی ہے۔

مملکت نے مزید کہا کہ لاوینڈر سعودی فیاضی اور مہمان نوازی سے وابستہ ہے۔ رسمی استقبال کے لئے خوشگوار تبدیلی سعودی عرب کے وژن 2030 کے ایک حصے کے طور پر اعلان کردہ بہت سارے اقدامات میں سے ایک ہے۔

لاوینڈر موسم بہار کے موسم میں ملک کے صحرائی علاقوں میں اگتا ہے اور اس کے پھول کا خوبصورت جامنی رنگ سعودی بادشاہت کی نشانی کے طور پر دیکھا جاتا ہے۔

حال ہی میں وزیرِ اعظم عمران خان اعلیٰ سطحی وفد کے ہمراہ تین روزہ دورے پر سعودی عرب پہنچے ہیں۔ سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان بن عبدالعزیز نے وزیراعظم عمران خان کا جدہ ائیرپورٹ پر پرتپاک استقبال کیا۔ استقبال کے لئے جامنی رنگ کے قالین کا انتخاب کیا گیا۔

  • When is this laanti PM going to Convince the west to enact blashphemy laws as he said he would? When is this laanti PM going to launch the Islamic TV channel he promised when he met Turkish and Malaysian PM? This PM is a joker …nothing else…wadda aya French ambassador ko expel karne wala LAANTI


  • Featured Content⭐


    24 گھنٹوں کے دوران 🔥


    From Our Blogs in last 24 hours 🔥


    >