افسوسناک واقعہ ،رحیم خان میں مندر پر دھاوا،وزیراعظم کا ذمہ داروں کیخلاف کارروائی کا حکم

صوبہ پنجاب کے ضلع رحیم یار خان کے علاقے بھونگ شریف میں ایک مندر پر حملہ کیا گیا، جس کی ویڈیوسوشل میڈیا وائرل ہوگئی،ویڈیو میں مشتعل افراد کو توڑ پھوڑ کرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے،جیسے ہی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی معاون خصوصی شہباز گل نے واقعے کی مذمت کی اور بتایا کہ وزیراعظم ہاؤس نےواقعے کا نوٹس لے لیتے ہوئے ضلعی انتظامیہ کو معاملے کی تفتیش اور ملزمان کے خلاف سخت کارروائی کی ہدایت کردی ،جبکہ حالات کنٹرول میں رہیں اس لئے فوج بھی تعینات ہے۔

ایکٹیوسٹ کپل دیو نے ٹوئٹر پر ایک ویڈیو شیئر کی تھی،جس میں لاٹھی بردار مشتعل افراد مندر میں توڑ پھوڑ کررہے ہیں،مندر میں موجود مورتیاں اور دیگر سامان، مندر کے کھڑکی دروازے توڑے جارہے ہیں،اس ویڈیو کے ساتھ ہی کپل دیو نے قائداعظم کا ایک قول شیئر کیا کہ تم اپنے مندروں میں جانے کے لیے آزاد ہو،قائداعظم کے اس قول کے ساتھ ہی کپل دیو نے سوال اٹھایا کہ ایک مندر پر دن دیہاڑے حملہ کیا گیا، یہ ہندوؤں کیلئے ایک اور برادن ہے، کیونکہ رحیم یار خان کے شہر بھونگ میں گنیش کے مندر پر دھاوابول دیا گیا ہے، اتنا ہی نہیں حملے کو فیس بک پر لائیو دکھایا گیا ہے۔

پی ٹی آئی ممبر قومی اسمبلی اور سرپرست اعلیٰ پاکستان ہندو کونسل ڈاکٹر رمیش وانکوانی نے بھی واقعے کی مذمت کی اور چیف جسٹس سے کارروائی کا مطالبہ کردیا،

سوشل میڈیا پر صارفین نے واقعے پر اظہار افسوس کرتے ہوئے ملزمان کے خلاف سخت کارروائی کا مطالبہ کرتے ہوئے کہہ رہے ہیں کہ اس طرح کے واقعات سے ملک بدنام ہوگا، مسلمانوں نے ہندو برادری سے اظہار یکجہتی کیا،دوسری جانب پولیس نے ملزمان کیخلاف کارروائی شروع کردی ہے۔

بی بی سی نے واقعے کی کڑی 23 جولائی کو پیش آنے والے واقعے سے جوڑ دی،بی بی سی کے مطابق ایک مقامی مدرسے کی انتظامیہ نے آٹھ سالہ بچے پر مدرسے کی لائبریری میں پیشاب کرکے توہین کا الزام لگایا تھا،

جس پر بچے کیخلاف 295 اے کے تحت مقدمہ درج کیا اور بچے کو گرفتار بھی کیا گیا، بچے کی رہائی کے بعد اسی معاملے کے ردعمل میں مندر پر حملہ کیا گیا،واقعے کے حوالے سے پولیس کی تحقیقات جاری ہیں۔

  • قرآن ایسی حرکتوں سے سختی کے ساتھ منع کرتا ہے لیکن حملہ کرنے والے قرآن کو پڑھیں تو کچھ پتا چلے نہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

  • حملہ کرنے والوں کو سوائے غیرملکی فنڈنگ کے نہ اسلام کا پتا ہے ،نہ دین نہ قرآن کا اور نہ ہی پاکستان کا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

  • جنہوں نے آٹھ سال کے نابالغ بچے پر پرچہ کروایا وہ بھی توہین کا سب سے پہلے ان کو ٹانگا جاے یہی کم دماغ کے لوگ پاکستان کے اصل دشمن ہیں بلکہ یہ اسلام کے بھی دشمن ہیں


  • Featured Content⭐


    24 گھنٹوں کے دوران 🔥


    From Our Blogs in last 24 hours 🔥


    >