تین عیدیں گزرگئیں لیکن حامد میر کا دعویٰ سچ ثابت نہ ہوا

ایک سال گزر گیا، تین عیدیں بھی گزرگئیں لیکن حامد میر کا دعویٰ درست ثابت نہ ہوا جس سےمتعلق انہوں نے کہا تھا کہ میرا یہ کلپ سنبھال کر رکھ لیں، عثمان بزدار بھی فارغ ہوجائے گا اور بلوچستان حکومت بھی ختم ہوجائے گی۔

حامد میر نے گزشتہ سال دعویٰ کیا تھا کہ میرا یہ کلپ سنبھال کررکھیں۔ عید کے فوراً بعد عثمان بزدار وزارت اعلیٰ سے فارغ ہوجائے گا اور بلوچستان حکومت ختم ہوجائے گی۔

حامد میر نے اینکر شہزاداقبال کو مخاطب کرتے ہوئے کہا تھا کہ اگر میری باتیں غلط ثابت ہوجائے تو آپ میرا یہ کلپ شوق سے چلادیجئے گا۔

کچھ ہی دن بعد حامد میر نے اپنے دعوے پر قلابازی لگاتے ہوئے کہا کہ اس میں کوئی شک نہیں کہ عثمان بزدار کی پرفارمنس بہت بری ہے اور انکی گورننس بری جارہی ہے۔ عمران خان نے عثمان بزدار پر اپنے اعتماد کا اظہار کیا لیکن اسکا یہ قطعا مطلب نہیں ہے کہ عمران خان کو عید کے بعد اپنے موقف پر نظرثانی کرنا پڑے گی۔

واضح رہے کہ اس سے قبل بھی حامد میر کے کئی دعوے غلط ثابت ہوچکے ہیں جس میں انہوں نے بجٹ سے پہلے دعویٰ کیا کہ مائنس ون ہونیوالا ہے ، تحریک انصاف اور اتحادیوں کے 13 ایم این ایز ن لیگ کے ساتھ مل گئے ہیں لیکن کچھ دن بعد ہی حامد میر نے اپنے دعوے سے یوٹرن لے لیا اور کہا کہ مائنس ون فارمولا پٹ چکا ہے اور ساتھ ہی نیا دعویٰ کردیا کہ عمران خان کو سبق سکھانے کیلئے تمام مسلم لیگیں ایک ہونے جارہی ہیں۔

یہ بھی نہ ہوا لیکن حامد میر مختلف دعوے کرتے رہے، نہ بلوچستان حکومت گری، نہ عثمان بزدار مائنس ہوا لیکن حامد میر فوج کے خلاف زہر اگلنے اور نازیبازبان پر جیو نیوز سے مائنس ہوگئے۔

  • السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
    ایسے شخص کے دماغ کا بھی معائنہ اور اگر ضرورت محسوس ہو تو علاج ہونا چاہئے جو حامد میر کی باتوں کو سیریس لیتا ہے اور اہمیت دیتا ہے۔

  • یہ نطفہ حرام را کا پالتو بہت دن سے یہ نہیں بھونکا کہ فلاں مرنے والا مرنے سے پہلے پورے پاکستان کے بائیس کروڑ عوام کو چھوڑ کر اپنے گھر والوں یار دوستوں کس چھوڑ کر صرف مجھ جیسے نطفہ حرام کو وہ خاص راز یا بات بتا کر مرا ہے کیونکہ مر گیا اس کئے اس ںطفہ زحرام را کے پالتو کتے اور پاکستان فوج پر بھونک کر را سے ہڈی راتب وصول کرنے والے بد زات خنزیری نسل والے کی وہ خفیہ خبر وہ خاص راز عوام تک پہنچا نہیں حالانکہ اس دوران میں بہت بندے مرے ہیں


  • Featured Content⭐


    24 گھنٹوں کے دوران 🔥


    From Our Blogs in last 24 hours 🔥


    >