ارشد شریف کو کرونا ریلیف ٹائیگر فورس کو کتوں سے تشبیہ دینا مہنگا پڑگیا

ارشد شریف کو کرونا ریلیف ٹائیگر فورس کو کتوں سے تشبیہ دینا مہنگا پڑگیا۔۔ ارشد شریف کے خلاف سوشل میڈیا پر ٹاپ ٹرینڈ

وزیراعظم عمران خان نے کل کرونا ریلیف سرگرمیوں کیلئے "کرونا ریلیف ٹائیگر فورس” کا اعلان کیا جسے ارشد شریف نے مذاق کا نشانہ بنانا شروع کردیا۔ بجائے اسکے کہ ارشد شریف اس اقدام کو سراہتے اور اپنا حصہ ڈالتے، تجاویز دیتے، الٹا مذاق اڑانا اور تضحیک آمیز ٹویٹس شروع کردئیے۔

اپنے ٹوئٹر پیغام میں ارشد شریف نے لکھا کہ "ٹائیگر” نام کا وزیراعظم عمران خان کا ایک کتا ہوا کرتا تھا جو 2014 میں مرگیا۔ کتوں سے محبت کرنیوالوں کی طرح عمران خان بھی اپنے کتے کی بہت کئیر کرتے تھے۔ ٹائیگر کی یادیں آج بھی انکے دل میں زندہ ہیں۔

اپنے ایک اور ٹوئٹر پیغام میں ارشد شریف نے لکھا کہ عمران خان کی ٹائیگر فورس کے ایک سابق ممبر (اینکر آصف محمود) نے انکشاف کیا کہ ہم سب عمران خان کے ٹائیگر تھے، میں عمران خان سے ملنے زمان پارک چلا گیا تو عمران خان کے کتے نے مجھ پر حملہ کردیا جس پر عمران خان نے اپنے کتے کو ڈانٹا اور کہا کہ ٹائیگر۔۔ کتا دم دباکر بھی بیٹھ گیا۔

اس پر سوشل میڈیا صارفین نے سخت ردعمل کا اظہار کیا اور ارشد شریف کے خلاف "#ارشد_کتا_شریف” کے نام سے ٹرینڈ چلا دیا۔

سوشل میڈیا صارفین کے مطابق کرونا ریلیف ٹائیگر فورس کا مقصد کرونا وائرس کی وجہ سے بیروزگار ہونیوالے اور بھوک سے بلکنے والوں کو ریلیف دینا اور لوگوں کو آگاہی دینا تھا لیکن ارشد شریف نے اسے بھی مذاق بنادیا ہے اور تضحیک آمیز رویہ اپنائے ہوئے تھے۔

سوشل میڈیا صارفین کا کہنا تھا کہ جب سے کرونا وائرس پھیلا ہے۔ ارشد شریف نے اس موقع پر طوفان بدتمیزی کا مظاہرہ کیا ہوا ہے ۔ کبھی وہ زلفی بخاری پر اٹیک کرتا ہے، کبھی عمران خان پر اور کبھی تفتان آئے زائرین پر پروپیگنڈ اکرکے فرقہ واریت کو ہوا دینے کی کوشش کرتا ہے۔

سوشل میڈیا صارفین کے مطابق ارشد شریف ملک ریاض کا تنخواہ دار ملازم ہے۔ سوشل

    Prime Minister (22k + posts)

    ارشد کتا شریف ….بھونکا اور اسکی ذات پہچانی گیئ
    اور دو اس کتے کو اوارڈ؟

    Minister (2k + posts)

    I dnt dislike the guy but he also has some issues. I must consider taking mental health issues very seriously . These can be really bad and harmful.

    (1 posts)

    Arshad Sharis is third class person, he is low character, and is in media by paid maafia. Arshad Sharif Imran Khan kai tiger ki jooti bulkai potty ki braabari bhi nahee ker sakta.

    پاکستان کے تمام حرام خور میڈیا کے کتے جانتے ہیں کہ یہ کتوں والا ٹائٹل ان حرام خوروں کے لئے استعمال کیاجاتا ھے جو اپنے حرام خور سیسیلن مافیاز آقاؤں کے لئے کام کرتے ہیں اور اپنے چہروں پر منافقت کا،جھوٹ کا مایوسیوں کا ،کینے پن کا ،بغض کا ،کمینے پن کا ،بیغرتی کا ماسک چھڑایا ہوا ھے اور عوام دن رات ان تمام حرام خوروں پر لعنتیں اور ان لقابات بیھج رھے ھیں

    Minister (4k + posts)

    This two bit anchor and his elk pimps and prostitutes aka journalists lefafa haram khor.. Were used to that illiterate RETARDED Dakoo with 100 billion STOLEN from Pakistan via money laundering and PROSTITUTION..
    They miss Nawaz Lohaar Dakoo gang.

    He is married to that Harami Irfan siddiqui’s ugly short little daughter.

    LANATH on him and his immoral despicable Harami boss Malik Riaz.

    Time fir EXECUTIONS..no mercy.

    دیکھۓ پاکستان اس وقت بڑے نازک دور سے گزر رہا ہے ۔ نازیبا باتیں تو امن کے دور میں بھی زیب نہیں دیتیں ۔ خدارا سمجھئے سنبھلیے اور اپنا ہاتھ بٹائے

OR comment as anonymous below

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے


24 گھنٹوں کے دوران 🔥

View More

From Our Blogs in last 24 hours 🔥

View More